Centrum pomoci

Všeobecné

Ako postupovať, keď zabudnem heslo k svojmu Užívateľskému kontu?

Pod tlačidlom "Prihlásiť sa" kliknite na link "Zabudnuté heslo". Následne vyplňte Váš e-mail a zvoľte zaslať e-mail. Behom pár minút obdržíte email s možnosťou si nastaviť nové heslo.

Čo sa stane, keď opustím hru v jej priebehu?

V prípade, že sa jedná o hru, ktorá vyžaduje rozhodnutie Tipujúceho, bude táto hra načítaná pred otvorením akejkoľvek inej hry a bude vyžadované jej dokončenie.

Ako Vás môžem kontaktovať?

Kontaktovať nás môžete e-mailom prostredníctvom kontaktného formulára v záložke „Podpora“ alebo telefonicky na čísle +421 914 123 321

Na akom zariadení si môžem Vaše hry zahrať?

Podporujeme stolné a prenosné počítače, mobilné telefóny a tablety. Pri stolných a prenosných počítačoch podporujeme operačné systémy Windows 7 a novšie, macOS 10.9 a novšie a Linux (funkčnosť závisí od konkrétnej distribúcie). Pri mobilných telefónoch a tabletoch podporujeme operačné systémy iOS 8 a novšie, Android 5 a novšie a Windows 10 Mobile. Podporujeme všetky aktuálne moderné internetové prehliadače, napr. Chrome, Firefox, Safari, Edge, Internet Explorer. Odporúčame používať vždy aktuálnu verziu prehliadača.

Čo sú cookies?

Cookies sú malé textové súbory, ktoré sa ukladajú vo Vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Niektoré z týchto súborov sú nevyhnutné pre optimálne fungovanie webových stránok, iné nám pomáhajú webové stránky analyzovať alebo nám umožňujú zaistiť lepší užívateľský zážitok (zapamätať si užívateľa a usporiadať obsah stránok podľa jeho preferovaných záujmov, čo vedie k uľahčeniu prezerania stránok užívateľom).

Ako cookies povolím a vymažem?

Cookies môžete povoliť alebo vymazať v nastavení Vášho internetového prehliadača.

Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje?

V sekcii "Podpora" nám zašlite informácie, ktoré údaje chcete zmeniť. Pokiaľ meníte adresu trvalého pobytu alebo meno, budete musieť náhrať obrázok Vášho preukazu totožnosti, aby sme overili platnosť údajov.

Ako môžem zmeniť svoj email a telefónne číslo?

V sekcii „Môj účet” kliknite na záložku „Kontaktné údaje”. Potom kliknite na tlačidlo "Zmeniť" pri údaji, ktorý chcete zmeniť a postupujte podľa pokynov.

Ako sú zabezpečené moje osobné údaje?

Osobné údaje sú stále pod našou fyzickou, elektronickou aj procesnou kontrolou. Osobným údajom poskytujeme maximálnu možnú ochranu a na ich zabezpečenie používame moderné technické, kontrolné a bezpečnostné mechanizmy.

Ako môžem zrušiť svoje Užívateľské konto?

Pokiaľ chcete zrušiť Vaše Užívateľské konto, môžete požiadať Prevádzkovateľa o zrušenie svojho Užívateľského konta prostredníctvom adresy pre doručovanie elektronickej pošty alebo najlepšie kontaktujte našu zákaznícku podporu. Na tento účel môžete využiť kontaktný formulár, ktorý nájdete v sekcii "Podpora".

Prečo odo mňa požadujete moje osobné údaje?

Osobné údaje o Vás spracovávame vždy iba v nutnom rozsahu. Bližšie informácie nájdete v sekcii GDPR tu.

Kde nájdem pravidlá Technických hier?

Pravidlá Technických hier nájdete v sekcii Herný plán.

Registrácia

Ako sa môžem registrovať?

V pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo "Registrácia" a do registračného formulára vyplňte svoj email, potom otvorte emailovú schránku a potvrďte Registráciu. Potom vyplňte Vaše osobné údaje, doplňte platobnú metódu, nastavte svoje Sebaobmedzujúce opatrenia (Herné limity) a overte svoju identitu.

Aké sú základné kroky Registrácia?

Registrácia začína vyplnením registračného formulára. Registrovať sa môžu osoby staršie ako 18 rokov. Po vyplnení registračného formulára (email, osobné údaje, telefón) nasledujú 3 jednoduché kroky na to, aby ste mohli svoje Užívateľské konto využívať naplno.

Ako si môžem zmeniť prezývku/Nick?

Pri Vašej Registrácii Vám bude pridelená prezývka/Nick. Ak si prajete pridelenú prezývku/Nick zmeniť, choďte do sekcie "Môj účet", záložka "Nastavenie" - "Osobné údaje", zmeňte si prezývku/Nick a potvrďte tlačidlom "Odoslať".

Neprišla mi overovacia SMS. Čo mám urobiť?

Pokiaľ Vám v procese Registrácia neprišla overovacia SMS, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Môžem sa registrovať ako cudzinec?

Áno, registrovať sa môže každý, komu je viac ako 18 rokov, má bydlisko na území SR, tzn. že mu bolo vydané povolenie na trvalý pobyt na území SR alebo povolenie na prechodný pobyt na dobu dlhšiu ako 90 dní, nie je obmedzený vo svojprávnosti a nie je obmedzený zápisom v Registri vylúčených osôb (RVO).

Počas Registrácie sa mi zobrazia informácie, že zadané údaje už existujú.

V tomto prípade je pravdepodobné, že u nás Registráciu už máte. U každého prevádzkovateľa môže mať hráč vždy iba jednu Registráciu a zriadené iba jedno platné Užívateľské konto.

Registrujem sa druhýkrát a nejde mi dokončiť proces Registrácia. Čo mám urobiť?

Pravdepodobne ste v predchádzajúcich pokusoch o Registráciu uviedli určité zhodné údaje, ktoré musia byť jedinečné. Prosím, obráťte na našu zákaznícku podporu, kde Vám pomôžu s dokončením Registrácie.

Mám spoločný bankový účet so svojím manželom/manželkou, ktorý však nie je vedený na moje meno. Môžem ho použiť?

Väčšina bánk ponúka možnosť dispozičného práva. Jeden z partnerov je majiteľom účtu, druhý Disponentom. Výsledný účet funguje úplne rovnako ako akýkoľvek iný, len k nemu majú prístup dvaja ľudia a každý z nich má možnosť mať svoju vlastnú platobnú kartu. Pokiaľ teda máte k tomuto spoločnému účtu platobnú kartu na svoje meno, môžete pre vklad použiť túto kartu.

Ako poznám, či mám dokončenú plnú Registráciu?

Prihláste sa do svojho Užívateľského konta na hernom portáli eurogold.sk a uistite sa, že v sekcii Môj účet nič nesvieti na červeno.

Vklady a výbery

Aká je minimálna hodnota vkladu?

Minimálna hodnota vkladu je 10 €. Výnimkou je SMS platba, kde je vklad 5 €.

Môžem mať viac platobných metód pre vklady?

Pre vklady je možné použiť iba jeden overený bankový účet, neobmedzené množstvo platobných kariet a sms platbu.

Akým spôsobom môžem vložiť peniaze na svoje Užívateľské konto?

Peniaze môžete na svoje Užívateľské konto vložiť bankovým prevodom, online platobnou kartou a sms platbou

Aká je minimálna hodnota výberu?

Hodnota výberu nie je obmedzená. Výber je možný iba prevodom na Váš bankový účet.

Ako zmeniť alebo pridať platobnú kartu?

Vezmite prosím na vedomie, že nová karta musí byť vedená na Vaše meno. Zmena a pridanie platobnej karty prebiehajú rovnako. Je len na Vás, či po pridaní novej karty starú zmažete alebo si ju v účte ponecháte.

Vklad mi bol zamietnutý. Prečo?

Dôvody zamietnutia vkladu závisia od poskytovateľa platobného prostriedku, prípadne mohlo dôjsť k technickým problémom. O neúspešnom vklade Vás vždy informujeme e-mailom.

Výška vkladu mi bola strhnutá z môjho bankového účtu, ale nebola pripísaná na môj účet na eurogold.sk. Prečo?

Vklad bankovým prevodom je na Váš účet na eurogold.sk pripísaný spravidla do niekoľkých minút, výnimočne až do 1 pracovného dňa v závislosti na Vašej banke. Informáciu o pripísaní vkladu, prípadne jeho zrušení, zasielame e-mailom. Informácie o stave transakcie nájdete po prihlásení do Vášho účtu v sekcii Transakcie. Vklad kartou je spravidla vykonaný okamžite.

Akým spôsobom môžem vybrať peňažné prostriedky zo svojho Užívateľského konta?

Peniaze si môžete vybrať prostredníctvom zaregistrovaného a overeného bankového účtu. Overenie vykonáte pri Registrácii a to bankovým prevodom z tohto účtu a to v záložke "Financie" - "Vybrať". Podmienkou je, aby bol hráč majiteľom použitého účtu.

Môžem mať viac platobných metód na výbery?

Nie, pre výbery slúži iba jeden overený bankový účet, vedený na Vaše meno.

Ako rýchlo mi príde výplata peňažných prostriedkov na bankový účet?

Peniaze sú od nás odosielané od 8:00 do 16:45 každý pracovný deň každú hodinu do 24 hodín pracovných dní. V závislosti na Vašej banke to môže zabrať až ďalšie 2 pracovné dni. Ak to teda trvá dlhšie ako 5 pracovných dní, ozvite sa nám a my to skontrolujeme.

Môžem si vybrať peňažné prostriedky na niektorej z kamenných prevádzok EUROGOLD (herne a kasína)?

Peňažné prostriedky z online účtu je možné vyberať aj na kamenných prevádzkach EUROGOLD.

Prečo mi nejde zaplatiť mobilnou platbou?

Mobilné platby povoľuje a nastavuje iba operátor, vrátane limitov. Ak sa vám nedarí poslať mobilnú platbu, obráťte sa na svojho operátora. Uistite sa, či máte povolené mobilné platby a skontrolujte nastavenie limitov. U niektorých operátorov sa nastavujú limity pre jednotlivé typy obchodníkov, denné alebo týždenné limity. Preto aj keď ste neprekročili celkový limit M-Platieb u operátora, mohli ste prekročili limit pre typ obchodníka alebo denný, týždenný limit.

Ostatné

Čo sú sebaobmedzujúce opatrenia a prečo je nutné ich nastaviť?

Ide o Herné limity, ktoré si každý hráč nastavuje sám. Po dosiahnutí maximálnych hodnôt nie je možné pokračovať v hre. Dôvodom je ochrana hráčov pred prípadnou závislosťou na hazardných hrách.

Kde si môžem nájsť aktuálne nastavenia Sebaobmedzujúcich opatrení?

Aktuálne nastavenie Sebaobmedzujúcich opatrení sa Vám zobrazí vždy po prihlásení do Herného konta. Nastavenie Sebaobmedzujúcich opatrení nájdete aj v sekcii "Nastavenia" - "Herné limity".

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.